beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 17 juli 2014

Rubrik saknas

Av Becca - 17 juli 2014 19:43

BAM! ett nytt inlägg!

Har börjat ta fram det jag Ska ha med mig till fjället... hum...det viktigaste är med! Jag har sprungit runt och dammsugit min hjälm, putsat stövlar och smörjt läder hela kvällen och när mamma frågar om jag ens tagit med något åt mig själv... "äh... det tar vi imorgon... vars fån är mina ridhandskar nu då?!" 

 

Nu när jag ligger här och lyssnar på Whole lotta Rosie (har du inte hört den så gör det!" Av ac/dc så... nån gång i mitt liv ska jag ha en Sto som heter Rosie som förlamar alla med sin awesomness! "never had a woman like you, doing all the things you do, yeah, you're a whole lotta woman, a whole lotta woman. A whole lotta rosie! "  yupp... sen ska jag ha en enorm gosigt kallblod som ska heta Bamse och en ädel ängel som ska heta Vienne... 

Badlands är ju... FCKN AWESOME! 

 

Btw, jag har 1800 gummiband.. nu jävlar jocke kommer du få en massa flätor! 

 

Näe men har det gått 20minuter nu? Nej.. måste ligga på rygg i 20min varje dag för att min rygg ska få energi... hardcore rygg...

Kram!

 
 
Amanda och två dårar...

Amanda och två dårar...

19 juli 2014 22:19

Caitlin hälsar att "Whole Lotta Rosie" är hennes favoritlåt alla kategorier ;)
Så vi spelar den nu, skålar och tillägnar dig den =) För du är ju Super-Becca! :D

Sannas kommentar till din blogg: " Va? Är tösen bara 12 år? Så mogen vill jag också vara ju! Superfin blogg!"

Hälsa till Jocer och hoppas att tränset passar ;) Kram

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

20 juli 2014 00:38

Whole lotta rosie är helt jävla underbar...! Aww! Fan cad gulliga ni är! Blödig som jag är så är det inte långt till tårarna... ahaha

Hej sanna! Hahaha, jadu... mogen är det sista jag skulle säga om mig själv! Jag lovar att jag inte är så här 24/7... barnslig och feg.. ajja, jätte gulligt att du tycker så! Har hört lite om dig (via systrarna knas bloggar) och du verkar hur trevlig som helst! *harkel* 13...

Kram på er!

 
Amanda

Amanda

20 juli 2014 11:30

Sorry, my bad! Jag sa att du var 12 eller 13 var inte riktigt säker.. FÖRLÅT men jag är asdålig på att komma ihåg folks ålder..

Kram

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

20 juli 2014 15:31

Äsch! Det spelar ingen roll! Jag suger på att komma ihåg namn!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards